Google to potężne narzędzie, dzięki któremu znajdzie Cię Twój klient. Wizytówka w mapach Google to pierwszy wynik, jaki pojawia się na zapytanie w wyszukiwarce. Gdy szukasz fryzjera, myjni samochodowej, sklepu czy usług marketingowych, pierwsze co robisz to zapewne skorzystanie z wyszukiwarki Google. Wpisujesz np. "marketing + miasto" i pojawiają się wyniki. To w pierwszej trójce powinna znaleźć się Twoja firma. Tak jak na screenie poniżej pierwszym wynikiem w moim mieście jest moja firma. Pozycjonowanie wizytówki Google zapewni Ci ten sam efekt.
Optymalizacja profilu
Regularne dodawanie zdjęć
Ochrona przed zmianami wprowadzanymi przez konkurencję
Opieka nad wizytówką
*Dla Twojej wygody i bezpieczeństwa nie obowiązuje nas żaden abonament ani okres wypowiedzenia. Możesz zrezygnować z moich usług przed początkiem następnego okresu rozliczeniowego, jeśli uznasz, że wyniki nie są satysfakcjonujące.
Działania z pakietu podstawowego
Optymalizacja istniejącej wizytówki
Analiza i wprowadzanie słów kluczowych
Analiza konkurencji
Analiza i monitorowanie statystyk (raport raz w miesiącu)
Optymalizacja SEO (nazwa, opis, kategorie, atrybuty)
Zwiększenie zasięgów wizytówki w regionie
Analiza strony internetowej i przygotowanie ewentualnych wytycznych
Optymalizacja struktury danych lokalnych w ekosystemie Google
Dodawanie NAP-ów
Aktualizacja i tworzenie treści na wizytówkę
Uzupełnienie usług i cennika (copywriting)
Dodanie produktów/usług do wizytówki (opisy zoptymalizowane pdo SEO)
Budowa sygnałów lokalnych i powiązań tematycznych (Local SEO)
Geooptymalizacja materiałów wizualnych
Zarządzanie opiniami (odpowiedzi, zgłaszanie naruszeń)
* Pakiet długoterminowy od 440 zł - Cena obowiązuje przy współpracy na minimum 1 rok.
Działania z zakresu pakietu podstawowego i optymalnego
+ do wyboru:
Darmowa strona internetowa na subdomenie
Prowadzenie Facebooka
Kampania reklamowa Meta Ads
Doradztwo marketingowe z zakresu promocji Twojej marki (social media, wytyczne SEO)
Sesje fotograficzne i tworzenie grafik reklamowych
Konsultacje telefonicznie (coaching biznesowy, konsultacje marketingowe)
Prowadzenie zagranicznej wizytówki Google w języku obcym (angielski, niemiecki, rosyjski, niderlandzki, szwedzki, inne do uzgodnienia)
Działania z zakresu pakietu podstawowego, optymalnego i rozszerzonego
Projekt i wykonanie responsywnej strony internetowej (landing page, strona wizytówka) zoptymalizowanej pod SEO oraz zgodnej z UX designem
Jeśli Twoja wizytówka Google została zawieszona, pomogę Ci zidentyfikować przyczynę oraz przeprowadzić proces przywracania profilu – zgodnie z wytycznymi Google. Uwaga: Skuteczne odwieszenie wizytówki jest możliwe tylko wtedy, gdy zostaną spełnione wszystkie zalecenia i poprawki zgodne z polityką Google. Nieprawidłowe lub niepełne działania mogą prowadzić do trwałej blokady profilu.
sprawdzenie zgodności danych profilu z aktualnymi zasadami Google
identyfikacja potencjalnych naruszeń (np. niewłaściwe kategorie, brak weryfikacji, niedozwolone treści, zdjęcia, niezgodność z danymi firmy)
lista niezbędnych działań i zmian, które muszą zostać wdrożone, aby wizytówka mogła zostać przywrócona
rekomendacje dotyczące uzupełnienia danych, treści, dokumentów i ustawień profilu
wskazówki dotyczące treści zgłoszenia
przygotowanie profesjonalnego uzasadnienia zgodnego z polityką Google
jasny plan działań krok po kroku
informacja, czy konieczny będzie kontakt z pomocą techniczną Google i jak go przeprowadzić
rekomendacje zabezpieczające na przyszłość
Oferuję kompleksowe założenie wizytówki Google Moja Firma, które pozwoli Twojej firmie zaistnieć w wyszukiwarce Google oraz na Mapach Google w sposób zgodny z aktualnymi wytycznymi Google. Dzięki temu unikniesz ryzyka zawieszenia profilu i zapewnisz sobie widoczność w lokalnych wynikach wyszukiwania.
Jeśli napotkasz trudności z przejściem procesu wideoweryfikacji – pomogę je skutecznie rozwiązać lub wskażę alternatywne sposoby, które umożliwią dokończenie weryfikacji bez blokad i zawieszeń ze strony Google.
utworzenie wizytówki Google Moja Firma zgodnie z obowiązującymi standardami i wytycznymi Google
zalecenia jak przygotować stronę internetową, aby uniknąć weryfikacji wideo
dobór i prawidłowe ustawienie kategorii oraz innych kluczowych danych firmy
przygotowanie i optymalizacja opisu firmy pod kątem lokalnego SEO
kompletną konfigurację i przeprowadzenie procesu weryfikacji wizytówki (w przypadku konieczności przeprowadzenia weryfikacji wideo otrzymasz szczegółowe wytyczne)
zapewnienie zgodności profilu z wymaganiami Google, aby zminimalizować ryzyko zawieszenia
wskazówki, jak skutecznie zarządzać aktualizacjami, usługami i produktami po uruchomieniu wizytówki
To zależy od branży, lokalizacji firmy i konkurencji. Ale również od tego, czy masz zoptymalizowaną pod SEO stronę internetową, regularnie prowadzone social media i czy dostarczasz potrzebnych do pozycjonowania materiałów, np. zdjęć z Twojej pracy. Czasem może to zająć miesiąc i już widać efekty, a czasem kilka miesięcy lub nawet rok.
Słowa kluczowe: salon optyczny
Po miesiącu pozycjonowania
Słowa kluczowe: optyk Ursynów
Po 2 miesiącach pozycjonowania
salon kosmetyczny Opole
duża konkurencja
brak strony internetowej
5 miesięcy pozycjonowania
dobranie odpowiednich słów kluczowych
darmowa strona internetowa w pakiecie
Początek pozycjonowania - marzec: pozycje 6-10
Rezultaty po 2 miesiącach - maj: pozycje 2-3
Profil firmy w Google to miejsce, w którym możesz umieścić nie tylko podstawowe informacje o swojej działalności, ale również usługi, aktualności oraz produkty oferowane przez Twoją firmę.
1. Wizytówka Google zwiększa widoczność w lokalnych wynikach wyszukiwania. Lokalne SEO pozwala na docieranie do odbiorców, którzy szukają usług lub produktów w określonym promieniu od Twojej fizycznej lokalizacji.
2. Ułatwia klientom znalezienie Twojej firmy. Google My Business to darmowa usługa promocji firm oferowana przez Google. Pomaga klientom znaleźć Cię na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych.
3. Wizytówka online daje Ci natychmiastowy dostęp do ogromnej bazy klientów. Możesz łatwo użyć swojej wizytówki do promowania wydarzeń, udostępniania kuponów i promocji, prezentowania produktów i usług, zbierania opinii klientów i promowania profili w mediach społecznościowych.
4. Wizytówka Google Moja Firma zwiększa szanse na pozyskanie nowych klientów, ułatwia kontakt, pomaga zlokalizować firmę i wspiera budowanie pozytywnego wizerunku.
Lokalne SEO zyskuje na sile każdego dnia! Skontaktuj się ze mną i dowiedz się jak mogę pomóc Twojej firmie!